BLOG

Google AdWords…sau "cum să te vadă clienții cât mai repede pe internet”

Marketing
Google AdWords…sau ”cum să te vadă clienții cât mai repede pe internet”

Credem că unele dintre cele mai rapide și eficiente metode de promovare în marketing-ul online le reprezintă campaniile Pay Per Click (PPC) prin platforma Google Adwords.

Adică plătiți doar pentru utilizatorii care dau click pe anunț și vă accesează site-ul.

Toate anunțurile plătite apar în prima parte a paginii, așa cum putem vedea în imaginea de mai jos si în rețeaua Google:

image
Fiind atât de vizibile, textele trebuie compuse astfel încât să exprime concret ce vei găsi pe site.
În caz contrar, oamenii intră pe site, nu găsesc ceva relevant pentru ei și pleacă.

Scorul de calitate și experiența vizitatorului în site sunt factori care influențează costul per click.
Așa se consumă bugetul inutil din cauza unor erori de înțelegere.

Putem vedea și în exemplul de mai sus că nu toate anunțurile sunt bune pentru căutarea mea: ”pantofi sport”.
Ultimele 2 anunțuri au, într-adevăr, legătură cu domeniul sportiv, dar cu siguranță nu voi găsi pantofii de care am nevoie

Cum funcționează o campanie de promovare online Google Adwords ?
O campanie este formată din mai multe grupuri de anunțuri. Un grup de anunțuri este format din cuvinte cheie și anunțurile specifice.

Cuvintele cheie reprezintă acei termeni pe care oamenii îi caută pe Google, iar anunțurile sunt cele afișate în pagină.

Dacă în site ai mai multe categorii de produse și servicii, în campania de promovare vor exista tot atâtea grupuri de anunțuri.

Ex.: la un site care vinde diverse produse, nu vom combina în același grup cărți, laptop-uri și frigidere.

Vom separa cuvintele cheie și vom formula anunțuri specifie fiecărei categorii, cu URL final specific.

Știai că 80% dintre consumatori caută un produs/serviciu pe motorul de căutare înainte de a-l cumpăra?
Recomandăm includerea în strategia de marketing digital buget pentru a promova site-ul, afacerea sau magazinul tău de comerț electronic.

Avantajele acestei modalități de publicitate online sunt multiple: flexibilitatea bugetului, măsurarea costurilor și a rezultatelor din traficul generat, limitarea costului per click, afli preferințele clienților etc.
Ce facem noi în New Marketing ?
1. Ne consultăm împreună cu tine în ceea ce privește alegerea cuvintele cheie. Tu îți cunoști business-ul cel mai bine, suntem mai eficienți dacă ne dai câteva idei și îndrumări. De aici ne vom ghida pe parcurs să includem acele cuvinte care sunt importante pentru afacerea sau proiectul tău.

2. Îți dăm o simulare de buget, să ai idee despre performanțele ulterioare.

3. Punem bazele campaniei, respectăm timeline-ul stabilit de comun acord și verificăm în fiecare zi dacă lucrurile sunt în regulă. Mai precis, o optimizăm constant.

4. Adăugăm pasiune în ceea ce facem.


5. Ținem constant legătura cu tine și întreținem o colaborare frumoasă.

Dacă mai ai și alte întrebări, scrie-ne și noi te vom contacta pentru o oferta personalizată de preț.
Made on
Tilda