Probleme pe care le întâmpină compania ta, fără un sistem CRM
Probleme de gestionarea timpului
Managerii pierd mult timp pe lucru de rutină, cum ar fi cel legat de documentație și rapoarte, iar vânzările ajung să fie pe al doilea loc.
Dezordine și haos
Nu există o ordine clară în procedurile și etapele pe care trebuie să le urmeze angajatul în abordarea clienților.
În medie, 30% din cererile clienților nu sunt prelucrate
Clientul poate lăsa un mesaj online sau face un apel telefonic, dar nu primește un răspuns în scurt timp. Astfel, acesta alege serviciile concurenților.
Lipsa unui control al calității
Aparent, fiecare manager își face conștient munca, dar nu poți avea date clare despre nivelul la care se află fiecare dintre ei și performanțele cu care se pot lăuda.
Comunicare ineficientă cu clienții
Loializarea unui client existent este de 6-7 ori mai ieftină decât atragerea unui client nou. Managerii nu reușesc să monitorizeze și să memoreze discuțiile cu toți clienții - uită să-i sune la ora stabilită sau pierd din vedere etapa la care a rămas discuția.
Goluri în companie
Este greu să determini care sunt punctele slabe ale companiei, ce provoacă stagnarea sau scăderea numărului de vânzări.
De ce ai nevoie de CRM?
Împreună cu CRM Bitrix24 poți vinde mai mult, monitorizând toate canalele de interacțiune cu clienții. Sistemul va automatiza vânzările și va oferi cele mai bune căi de soluționare
Nici o cerere nu se va pierde
Toate canalele într-un singur loc
Facebook, Instagram, Telegram, Viber, WhatsApp, Chat online pe site și formulare de feedback - toate într-un singur loc cu distribuție automată între managerii de vânzări